1
3 stycznia 2017
0

Bez tego narzędzia marketingowego, trudno sobie dalej wyobrażać pracę

Takie spotkania jak te, to nie tylko okazja, by zobaczyć realizacje 4Dl w tak wielu odsłonach jednocześnie. To przede wszystkim możliwość spotkania ludzi, którzy jakiś czas temu zaufali nam i naszym pomysłom. Dla ekipy z 4Dl, nie ma prawdopodobnie lepszej nagrody za trud pracy, niż słowa zadowolonych Klientów.

Dziś nie będziemy wypowiadać się o naszych realizacjach w samych superlatywach. Nie będziemy też starali się przekonywać, z jakiego powodu to właśnie 4Dl jest tą agencją interaktywną, której warto zaufać. W naszym imieniu głos zabiorą nasi Klienci. Panowie: Marek Kralka z Kralka Investment Group Sp. Z o.o., Jarosław Pielucha z Mabudo Sp. Z o.o., Wojciech Gągolewicz z Orion Development Sp. Z o.o. oraz Jerzy Grzanka z Monte Sp. Z o.o. To oni odpowiedzą na 10 pytań, które przybliżą każdemu z Was produkt na miarę XXI wieku. Pan Jerzy Grzanka podczas spotkania stwierdził, że – „Bez tego narzędzia marketingowego, trudno sobie dalej wyobrażać pracę”. Mamy nadzieję, że coraz więcej firm doceni Wirtualny Spacer.

Jeżeli chcecie dowiedzieć się:

1.W jaki sposób deweloperzy wykorzystują wykonane przez 4Dl Wirtualne Spacery i Wizualizacje 3D do wzrostu sprzedaży swoich inwestycji?

2.Jaki jest profil działalności ich firmy? Co aktualnie budują?

3. Co skłoniło te firmy do zainwestowania w Wirtualny Spacer z opcją przełączania widoku na Wizualizację 3D?

4.Jak sprawdza się Wirtualny Spacer w codziennej pracy z klientem?

5. Czy wykonany przez 4Dl Wirtualny Spacer został podpięty do firmowych stron www?

6. Czy Wirtualny Spacer z opcją przełączania widoku przyciąga uwagę klientów odwiedzających targi (i nie tylko)?

7. Czy Wirtualny Sapcer pomaga klientowi w wyborze przyszłego mieszkania?

8. Jakie korzyści płyną z wykonania Wizualizacji 3D w formie Wirtualnego Spaceru?

9. Czy Wirtualny Spacer przyspiesza decyzję klientów o zakupie mieszkania?

10. Czy planowane jest wykonanie Wirtualnego Spaceru przy okazji kolejnych inwestycji?

Bez tego narzędzia marketingowego, trudno sobie dalej wyobrażać pracę
4.6 / 5 - 5 głos[y]

Podziel się tym wpisem

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Polecane Artykuły

Pixel Facebooka – wyższy…

10 faktów o SEO…

Strona www z szablonu…

  • Kategorie