1
3 stycznia 2017
0

Bez tego narzędzia marketingowego, trudno sobie dalej wyobrażać pracę

Takie spotkania jak te, to nie tylko okazja, by zobaczyć realizacje 4Dl w tak wielu odsłonach jednocześnie. To przede wszystkim możliwość spotkania ludzi, którzy jakiś czas temu zaufali nam i naszym pomysłom. Dla ekipy z 4Dl, nie ma prawdopodobnie lepszej nagrody za trud pracy, niż słowa zadowolonych Klientów.

Dziś nie będziemy wypowiadać się o naszych realizacjach w samych superlatywach. Nie będziemy też starali się przekonywać, z jakiego powodu to właśnie 4Dl jest tą agencją interaktywną, której warto zaufać. W naszym imieniu głos zabiorą nasi Klienci. Panowie: Marek Kralka z Kralka Investment Group Sp. Z o.o., Jarosław Pielucha z Mabudo Sp. Z o.o., Wojciech Gągolewicz z Orion Development Sp. Z o.o. oraz Jerzy Grzanka z Monte Sp. Z o.o. To oni odpowiedzą na 10 pytań, które przybliżą każdemu z Was produkt na miarę XXI wieku. Pan Jerzy Grzanka podczas spotkania stwierdził, że – „Bez tego narzędzia marketingowego, trudno sobie dalej wyobrażać pracę”. Mamy nadzieję, że coraz więcej firm doceni Wirtualny Spacer.

Jeżeli chcecie dowiedzieć się:

1.W jaki sposób deweloperzy wykorzystują wykonane przez 4Dl Wirtualne Spacery i Wizualizacje 3D do wzrostu sprzedaży swoich inwestycji?

2.Jaki jest profil działalności ich firmy? Co aktualnie budują?

3. Co skłoniło te firmy do zainwestowania w Wirtualny Spacer z opcją przełączania widoku na Wizualizację 3D?

4.Jak sprawdza się Wirtualny Spacer w codziennej pracy z klientem?

5. Czy wykonany przez 4Dl Wirtualny Spacer został podpięty do firmowych stron www?

6. Czy Wirtualny Spacer z opcją przełączania widoku przyciąga uwagę klientów odwiedzających targi (i nie tylko)?

7. Czy Wirtualny Sapcer pomaga klientowi w wyborze przyszłego mieszkania?

8. Jakie korzyści płyną z wykonania Wizualizacji 3D w formie Wirtualnego Spaceru?

9. Czy Wirtualny Spacer przyspiesza decyzję klientów o zakupie mieszkania?

10. Czy planowane jest wykonanie Wirtualnego Spaceru przy okazji kolejnych inwestycji?

Podziel się tym wpisem

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Polecane Artykuły

Sprawdź jak zwiększysz skuteczność…

HTTP/2 przyspiesz w XXI…

Favikona wędruje do wyszukiwarki…

  • Kategorie