1
7 sierpnia 2017
0

…i wyłonił się z niej spójny obraz marki

Na początku była grafika reklamowa. Niejedni widzieli w niej szansę na sukces. Inni mówili, że to niemal niczym nieograniczona dziedzina balansująca na pograniczu reklamy i sztuki, pełna siły twórczej, jednak trudna do okiełzania. W 4Dl mamy sprawdzonych ludzi, którzy zaprowadzają ład i porządek tam, gdzie w grę wchodzi wizerunek firm. Nie mamy nadprzyrodzonych mocy, jednak potrafimy budować silne fundamenty dla działań promocyjnych i reklamowych.

 

Jakiś czas temu poruszyliśmy na naszym blogu temat logo i księgi znaków. Zasygnalizowaliśmy wówczas niezwykle ważną kwestię, a mianowicie, tworzenie spójnego wizerunku firmy. Dziś pójdziemy o krok dalej i opowiemy o tym, czym jest grafika reklamowa i komu w ogóle jest potrzebna. Bez niej nie byłoby tej, oraz wielu innych stron www, portali społecznościowych, banerów, ulotek itp. Niektórzy mogą zaprzeczyć temu stwierdzeniu i w jakimś stopniu będą mieli słuszność. Należałoby wobec tego dodać, że bez grafiki reklamowej świat mediów pozbawiony byłoby barw, różnorodności i atrakcyjności, a sama reklama przestałaby nosić jakiekolwiek twórcze znamiona.

O co tyle zamieszania?!

Grafika jaka jest każdy widzi. Problem polega jednak na tym, że nie może być mdła, nudna, pozbawiona wyrazu. W XXI wieku to właśnie rozpoznawalność decyduje o konkurencyjności na rynku. Grafika, to w pewien sposób szata noszona przez firmę, która chociaż nie najważniejsza, to jednak determinuje sukces marki lub całego przedsiębiorstwa. To właśnie grafika pozwala identyfikować produkty i łączy je z odpowiednimi nazwami firm.

Przypomnijmy sobie jak wygląda życie gwiazd. O ich wizerunek często dba cały sztab specjalistów, którzy każdego dnia pracują nad atrakcyjnym wyglądem mniej lub bardziej znanych osób. Charakterystyczny, atrakcyjny i wypracowany styl, to cechy pozwalające wyróżniać się z tłumu. W świecie reklamy jest podobnie. Bez specjalistów trudno o atrakcyjny i spójny wizerunek firmy.  W 4Dl każdego dnia podejmujemy nowe wyzwania, a każdy projekt, to efekt pracy doświadczonych specjalistów. Nie ma tu miejsca na przypadkowe czy szablonowe działania. Dzięki temu tworzymy grafikę „na miarę” unikatowych potrzeb Klientów. Nawet wówczas, gdy konieczne jest przeprowadzenie tzw. „burzy mózgów”.

Grafika czyli co?

Grafika najczęściej kojarzona jest z obrazem. Tymczasem w ramach grafiki reklamowej wykonywane są projekty logotypów, księgi znaków, papier firmowy, pudełka na produkty, animacje, wizualizacje, strony www, katalogi, kalendarze, broszury, ulotki, standy wystawowe i banery reklamowe. W skrócie, wszystko to, co pozwala kreować pozytywny, jednoznaczny i dopracowany wizerunek firmy.

Zainteresowanych tematem grafiki reklamowej, zapraszamy również do naszego działu z realizacjami. Postaramy się systematycznie przedstawiać nasze kolejne projekty, które pomogą zrozumieć ideę grafiki reklamowej i jej znaczenie we współczesnym świecie nowoczesnych mediów.

…i wyłonił się z niej spójny obraz marki
4.4 / 5 - 7 głos[y]

Podziel się tym wpisem

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Polecane Artykuły

Pixel Facebooka – wyższy…

10 faktów o SEO…

Strona www z szablonu…

  • Kategorie