1
6 sierpnia 2017
0

Nie bujaj w chmurach!

Nawet najbardziej zwariowany lub innowacyjny pomysł reklamy, wymaga zastosowania odpowiednich „nośników”. Dobry pomysł to podstawa, ale i początek drogi do obranego celu. Co prawda, wielkimi krokami zbliża się rewolucja, ale i tak nie obejdzie się bez profesjonalnego wsparcia.

Jakiś czas temu pisaliśmy o przyszłościowym rozwiązaniu w branży reklamowej, które dostępne będzie dla każdego. Zgodnie ze wstępnymi założeniami, platformy reklamowe działające w oparciu o technologię chmury, to prosty i przystępny system ułatwiający efektywne zarządzanie działaniami w zakresie promocji i reklamy własnej firmy, produktów i usług.

Idea platformy reklamowej w chmurze przypadła nam do gustu. To w rzeczywistości doskonałe rozwiązanie, które pozwoli zwiększyć skuteczność wszelkich działań promocyjnych. Szczególnie, gdy uwzględnimy fakt, że platforma samodzielnie wybierze najodpowiedniejsze kanały dystrybucji reklam, a tym samym „zlokalizuje” właściwego odbiorcę przekazu. Sprytne, jednak bez właściwej kreacji marki, nawet zalety platformy w chmurze nie przyniosą nam oczekiwanych efektów.

Być może to daleko idące porównanie, jednak myślimy o platformach w chmurze jak o rejsie po oceanie. Można dryfować po bezkresnych wodach, co rusz napotykając kolejne przeszkody, lub zaufać doświadczonemu sternikowi, który w bezpieczny sposób „dostarczy” nas na suchy ląd. Nie twierdzimy więc, że z platformy nie będzie można korzystać samodzielnie. Jeżeli jednak można skorzystać z pomocy specjalistów, to lepiej zapewnić sobie przyjemną i bezproblemową podróż wprost do obranego celu.

Stąd też nasze głębokie przekonanie, że już teraz należy przygotować się do nadchodzących zmian. Trudno jest ukryć fakt, że nowoczesne rozwiązania najlepiej sprawdzają się tam, gdzie już funkcjonują innowacyjne technologie i rozwiązania w zakresie PR czy marketingu. „Chmura” daje miejsce każdemu, kto tylko chce z niej skorzystać. Proszę sobie jednak wyobrazić, jak ważny będzie wizerunek firmy, która zechce się wyróżnić na tle, mocno rozbudowanej konkurencji.

W 4Dl od dawna współpracujemy z firmami działającymi w różnorodnych sektorach gospodarki. Wszystkich łączy jednak chęć dysponowania nowoczesnymi narzędziami promocyjno-sprzedażowymi, tj. Wirtualny Spacer, Wizualizacje 3D, designerskie i funkcjonalne strony www, czy chociażby nawet znane już od lat banery reklamowe. Nawet jeżeli ktoś miał opory przed ich zastosowaniem, to zainteresowanie Klientów szybko zmieniało wątpliwości w rosnące poczucie satysfakcji.

A Ty? Wolisz bujać w chmurach, czy sukcesywnie dążyć do celu?

Nie bujaj w chmurach!
4 / 5 - 9 głos[y]

Podziel się tym wpisem

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Polecane Artykuły

Favikona wędruje do wyszukiwarki…

8 tajników magnetycznych tytułów

YouTube – jak dostać…

  • Kategorie