22 lutego 2018
0

Daj się „lajknąć”

Pojawienie się firmy w portalach społecznościach to dziś niemal jej „być, albo nie być”. Niektórzy parafrazują znane powiedzenie twierdząc, że jeśli „nie ma Cię na Facebooku, to nie istniejesz”. I chociaż wciąż pojawiają się spekulacje na temat rychłego upadku potęgi portalu Zuckerberga, to i tak wciąż doskonałe miejsce do niemal darmowej promocji własnej działalności.

Tworzenie firmowych fan page’y już dawno przestało być modą i stało się stałym elementem działań promocyjnych wielu przedsiębiorstw. Korzystanie z portali społecznościach otwiera nam drzwi do coraz szerszego grona potencjalnych odbiorców. Z tego powodu warto umieścić informacje dotyczące profilu działalności firmy, adres strony www, a także wszelkie dane kontaktowe. Im aktywniejsi będziemy, tym większe prawdopodobieństwo, że firma stanie się widoczna dla nowych klientów.

Dlaczego warto zadbać o atrakcyjny wygląd fan page’a? Odpowiedź jest taka sama jak w przypadku strony www. Im więcej konkurencji na rynku (w tym przypadku w sieci), tym bardziej musimy się postarać, by stać się widocznym. Facebook jest idealnym miejscem do tego, by nie tylko wzbudzać zainteresowanie ludzi, ale i pozyskać dość szybko informacje zwrotne dotyczące naszej oferty. Konkursy i ciekawe wpisy pozwalają nam zbierać tzw. „lajki” nie tylko dla samych postów, ale i całego profilu. Jeżeli będziemy wystarczająco atrakcyjni dla stałej grupy fanów, to szybko zdobędziemy kolejnych dzięki udostępnieniom naszych postów.

W teorii obsługa profilu na Facebooku wygląda niezwykle prosto. W rzeczywistości wiele firm popełnia te same błędy, a ich fan page zasilają spore „stadko” niewidzialnych. W takim przypadku można sięgnąć po pomoc specjalistów, którzy nie tylko przygotują odpowiedni design firmowego fan page’a, ale i poprowadzą go za nas, gdy zajdzie taka potrzeba.

Myślisz, że to nie działa? Po prostu spróbuj.

Daj się „lajknąć”
4.6 / 5 - 7 głos[y]

Podziel się tym wpisem

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Polecane Artykuły

Sekrety optymalizacji kampanii Google…

mobile w kampaniach google ads 4dl.pl

Jak ważny jest Mobile…

Mobile First Index, czyli…

  • Kategorie