1
5 lutego 2021
0

Nowe możliwości marketingu w mediach społecznościowych

Na rynku istnieje dzisiaj ogromna ilość firm o zróżnicowanych branżach. Każdy z przedsiębiorców, żeby wybić się na tle konkurencji musi wykorzystywać różnego rodzaju rozwiązania, które będą wspierać jego działania. Media społecznościowe to dzisiaj pewnego rodzaju klucz do sukcesu. Jak zatem je wykorzystywać, aby osiągnąć korzyści biznesowe? Jakie nowe możliwości marketingu można w nich wykorzystywać? Sprawdź.

Jakie nowe możliwości marketingu można wykorzystać w social mediach?

Marketing to pewnego rodzaju działania, które mają na celu rozwój biznesu. Obecnie ten rodzaj działań traktowany jest przez przedsiębiorców jako plan i pewna myśl na dalsze funkcjonowanie firmy. Z marketingu powinno korzystać się we wszelkiego rodzaju działaniach, bez względu na to, jaka to jest branża. A to dlatego, że takie strategie wspierają nie tylko sprzedaż produktów lub usług, ale również zwiększają rozpoznawalność marki na rynku, wykorzystując do tego sprecyzowane metody i narzędzia. Jeśli chodzi o marketing na Facebooku, to pojawiło się kilka zmian, które warto byłoby wykorzystać, aby wpłynąć na lepsze wyniki marketingowe.

Jak wiemy, Facebook to jeden z najpopularniejszych serwisów społecznościowych. Można także powiedzieć, że znajduje się on na pierwszym miejscu platform społecznościowych, które wykorzystują firmy do prowadzenia swojego biznesu. Do nowych możliwości na Facebooku, które można wykorzystać w prowadzeniu firmowego fanpage’a należą: przycisk „Zadzwoń teraz”, który znajduje się przy reklamach na Facebooku. Teraz użytkownicy, którzy zobaczą takową reklamę, będą mogli zadzwonić do danej firmy za pomocą jednego kliknięcia. Inną możliwością, którą mogą wykorzystać przedsiębiorcy, jest CTA na zdjęciu w tle na Facebooku. Wykorzystanie tego działania sprawi, że użytkownicy, którzy klikną w przycisk, przeniosą się na przykład na Twoją stronę internetową (oczywiście jeśli wybierze się taki adres URL, który do niej prowadzi).

Można także zawęzić grupę odbiorców, do których ma dotrzeć reklama na Facebooku. Jest to bardzo dobre rozwiązanie, bo po co taka reklama ma docierać również do osób, które nie będą zainteresowane Twoimi produktami czy usługami. Użytkownicy tego medium społecznościowego mają możliwość ustawiania swoich preferencji, co do wyświetlania stron firm na górze swojego kanału informacyjnego. Dlatego dobrze byłoby pisać ciekawe i angażujące posty, które budowałyby zaufanie wśród klientów.

Możliwości marketingowe na Facebooku – podsumowanie

Co prawda możliwości marketingowych, które można wykorzystać na Facebooku, jest dużo. Jednak o tych, które zostały wymienione wyżej, mało kto jeszcze wie. Mogą one stać się optymalne dla rozwoju Twojej firmy. Facebook to jeden z najczęściej odwiedzanych serwisów społecznościowych przez użytkowników na świecie, dlatego wykorzystanie nowych możliwości marketingu może pomóc Ci w pozyskaniu nie tylko potencjalnych odbiorców, ale również innych wymiernych korzyści. Jeśli jeszcze nie stosujesz takich działań, to zrób to już dziś! Warto spróbować niż później żałować.

Autor tekstu: Krzysztof Krawczuk
Marketing Executive

Podziel się tym wpisem

Możliwość komentowania została wyłączona.

Polecane Artykuły

Amazon One jako nowy…

Nadchodzi rewolucja w internecie,…

Sprawdź jak zwiększysz skuteczność…

  • Kategorie