+48 790 398 298

Filmy Reklamowe

OFERTA

Wyślij zapytanie

Jeśli masz pytania związane w naszą ofertą, wyślij do nas wiadomość.

Dlaczego filmy Reklamowe nadal będą najciekawszą formą reklamy?

Czy zastanawiałeś się jak przedstawić swoją firmę, w mniej niż 60 sekund? Zapewne myślisz, że w tak krótkim czasie nie można za wiele pokazać, wszystko jednak zależy od wybranej formy filmu.

Zobacz portfolio

Jako specjaliści wiemy, jak każdą sekundę filmu wykorzystać na Twoją korzyść w sposób efektywny, tak by dostarczać maksimum informacji w prosty, przejrzysty i niebanalny sposób.

Media 4DLight

Filmy Reklamowe możesz wykorzystać np. w takich mediach jak:

  • Internet
  • Kino
  • Telewizja
  • Telebimy

 

Wybierz formę do odpowiedniego medium:

  • Spoty Reklamowe – 30 sekund pełnowartościowego materiału, który skupia uwagę potencjalnych odbiorców,

  • Wideo wizytówki – nieszablonowy maksymalnie dwuminutowy sposób prezentacji firmy, produktu czy osoby,

  • Spoty informacyjne – w przyjazny sposób przekazują informacje odbiorcom np. o technologii, o działalności lub produkcji,

  • Viral video (Wideo wirusowe) – krótkie filmiki promocyjne, które można wykorzystać na YouTube, Facebooku, własnej stronie WWW lub firmowym profilu w dowolnym serwisie społecznościowym,

  • Filmy promocyjne – dzięki nim reklama staje się atrakcyjnym, krótkometrażowym filmem, który rozbudza zainteresowanie zarówno firmą, jak i jej produktami czy usługami.

  • Reportaże – tego typu projekty są jednymi z najchętniej oglądanych przez widzów, ze względu na przekazywanie pewnego rodzaju wiedzy w bardzo przyjazny sposób, dzięki czemu angażują uwagę odbiorców.

  • Animacje 3D – niezwykle efektowne realizacje z wykorzystaniem Wizualizacji 3D. Dają możliwość pokazania czegoś co jeszcze nie istnieje w rzeczywistości, np. mającą powstać inwestycję mieszkaniową lub planowaną budowę centrum handlowego. To innowacyjny sposób na zobrazowanie myśli, wizji czy planów.

  • Film poklatkowy – za pośrednictwem tego typu filmu można pokazać procesy zbyt powolne dla ludzkiej percepcji w długim przedziale czasu np. z danej części budowy inwestycji czy zmiany pory dnia. Dzięki tej technice w kilkanaście sekund można przedstawić coś co normalnie trwa kilka lub kilkanaście godzin czy też dni lub tygodni w przyspieszonym tempie. 

Zobacz portfolio