1

Wprowadzanie nowych marek

Wprowadzanie nowych marek na rynek polski

Mówiąc o nowej marce, mamy na uwadze sytuację pojawienia się na rynku nowego produktu lub Firmy oznaczonego nową nazwą, dla którego budowana jest odpowiednia dla danego rynku strategia marketingowa i dystrybucja. Każdego roku pojawiają się na rynku tysiące nowych produktów. Polska jest atrakcyjnym rynkiem dla inwestorów z całego świata. Jej główne atuty to liczba mieszkańców, dogodne położenie w Europie, dynamiczny rozwój gospodarczy. Czynniki te sprawiają, że do naszego kraju wkraczają kolejne marki i Firmy. Wbrew pozorom, decyzja o rozpoczęciu ekspansji nie jest łatwa nawet dla najsilniejszych korporacji. Obecnie wchodzących na polski rynek Firmy decydują się skorzystać z pomocy profesjonalistów w dziedzinie budowania dystrybucji i działań marketingowych.

  • Zespół profesjonalistów
  • Narzędzia marketingowe
  • Public relations
  • Analiza swot

Wprowadzanie nowych marek

Dlaczego warto

Profesjonalny zespół

liczą się ludzie

Jesteśmy praktykami – 7 nowych marek z sukcesem wprowadzonych na rynek Polski
Nasz zespół to specjaliści z dziedziny: Sprzedaży, Marketingu, Adwords, Social Media, Programiści, Graficy, Szkoleniowcy, Adwokaci. Zbudujemy społeczność wokół Twojej marki i produktów. Zapewnimy kompleksową strategię działań. Cały czas będziemy informować Cię o trendach, nowinkach. Wpłyniemy na pozytywny wizerunek marki i Firmy. Unikniesz błędów i dodatkowych kosztów przy wprowadzaniu marki na rynek Polski. Wizja marki będzie spójna, konsekwentna i związana z produktem.

NARZĘDZIA MARKETINGOWE wspierające wprowadzanie nowej marki

narzędzia

Na dzień dzisiejszy tempo zmian i możliwości wprowadzenia marki na rynek jest bardzo dużo. Możemy skorzystać z wielu kanałów takich jak: Reklama TV, Webdesign, Digital, Media Społecznościowe, Kampanie Reklamowe, Buzz Marketing, Video Marketing, Aplikacje,Ulotki, Reklama Prasowa, Ekspozycje, Szyldy, Outdoor, Targi, Pokazy Handlowe. Znajomość tych narzędzi i 7 letnia praktyka w wykorzystywaniu ich u klientów, pozwoli Twojej Firmie odnieść sukces na rynku polskim. Wpłynie to też znacząco na optymalizację kosztów, dzięki temu Firma może generować większe zyski. Zapraszam do zapoznania się z pełną ofertą klikając w link do oferty .

Public relations

PR

94% polskich przedsiębiorców widzi że pozytywny wizerunek Firmy lub produktu przekłada się na wyniki finansowe.
Podstawowym celem naszego zespołu jest tworzenie wizerunku nowej marki na rynku polskim. Jest to długofalowa i dobrze zaplanowana strategia obejmująca wszystkie dostępne kanały dystrybucji w Polsce. Budujemy i utrzymujemy dobre relacje z dziennikarzami, blogerami, YouTuberami. Przyciągamy zainteresowanie mediów i klientów. Zapobiegamy kryzysom, jeżeli wystąpią będziemy nimi zarządzać.
Oferujemy pełen zakres narzędzi niezbędnych, aby z sukcesem zaistnieć w mediach. Działamy na terenie całego kraju.
Zapraszamy do pełnej oferty

WPROWADZENIE MARKI DO KANAŁÓW DYSTRYBUCJI

kanały dystrybucji

Warunkiem sukcesu marki jest jednak nie tylko pozyskanie finalnego nabywcy, ale również przekonanie do marki i zachęcenie do jej dystrybuowania pośredników handlowych. W przypadku oddziaływania na pośredników handlowych Firma staje przed podobnymi problemami, jak w przypadku pozyskiwania klientów indywidualnych. Jakie możliwości budowania dystrybucji daje rynek polski:

  • hurtownie,
  • galerii handlowych,
  • sieci marketów,
  • internet

Jak przekonać Firmy że warto sprzedawać nowe produkty? Trzeba wykazać jakie działania marketingowe będą prowadzone żeby zwiększyć rozpoznawalność marki lub produktu. Marka musi zaspokajać potrzebę klientów. Marka musi się rozwijać poprzez wprowadzanie nowych produktów.
Największym wyzwaniem jest jednak walka o powierzchnię ekspozycyjną i widoczność w internecie!

Analiza SWOT

analiza

To podstawowe narzędzie, które będziemy używać do tworzenia strategi marketingowej. SWOT to skrót od angielskich wyrazów: strenghts (mocne strony), weaknesses (słabe strony), opportunities (szanse) oraz threats (zagrożenia). Do przeprowadzenia analizy SWOT jest potrzebna ścisła współpraca i doświadczenie specjalistów z różnych dziedzin.

Wprowadzanie nowych marek

Co to dla Ciebie oznacza

Wypiszemy wszystkie mocne strony Twojego produktu lub Firmy

  • Innowacyjność produktu
  • zaplecze finansowe
  • cena produktu
  • dostępność produktu
  • rozpoznawalność produktu w różnych kanałach sprzedażowych
  • cechy wyróżniające produkt na tle konkurencji

Wytypujemy szanse jakie produkt i Firma może wykorzystać w swojej działalności

  • moda na dany towar
  • aktualna luka na rynku na dany produkt
  • niedociągnięcia podmiotów konkurencyjnych
  • wykorzystanie mediów społecznościowych
  • wykorzystanie Blogerów

Omówimy także słabe strony Twojego produktu lub Firmy

  • mała rozpoznawalność marki w Polsce
  • brak dystrybutorów w Polsce
  • brak strony www
  • brak infrastruktury logistycznej

Pochylimy się nad zagrożeniami

  • złe opinie o produkcie
  • brak odpowiednich specjalistów do pracy
  • koszty wprowadzenia marki na rynek
  • jaki kanał dystrybucji będzie odpowiedni dla marki

Wprowadzanie nowych marek

Z kim będę współpracował?

Agencja Reklamowa 4DL, to nowa jakość w świecie internetu. Odkrywamy możliwości jakie dają współczesne media, by tworzyć lepszą przyszłość reklamy. Wierzymy, że sukces kryje się tam, gdzie pasja i doświadczenie łączą się z nowoczesną technologią.

Odpowiednie kwalifikacje

Nasi pracownicy posiadają odpowiednie kwalifikacje, szkolenia oraz certyfikaty aby w pełni profesjonalny sposób podejmować się kolejnych wyzwań.

Certyfikaty

Zadowolenie klientów

Zadowolenie klienta to nasz priorytet, zapoznaj się z referencjami i opiniami od naszych klientów. Dołącz do naszych klientów już dzisiaj!

Referencje

Bogate doświadczenie

Przez lata zdobywaliśmy doświadczenie na polskim rynku kreatywnym. Wybierz właściwą drogę dla Twojego biznesu. Daj nam szansę, sukces jest blisko!

Nasi klienci

Wprowadzanie nowych marek

Nasz zespół

Wprowadzanie nowych marek

Zainteresowany?

Wyrażając poniższe zgody oświadczam, że podając adres e-mail oraz numer telefonu jestem osobą uprawnioną do ich używania, oraz że zapoznałem/zapoznałam się z Polityką Informacyjną i Polityką Prywatności, oraz że znam przysługujące mi prawa odnośnie RODO. Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Administratora Danych Osobowych, którym jest 4DLight Ewa Świderska, z siedzibą w 94-104 Łódź, ul. Obywatelska 128/152 lok. 7: