1

Szkolenia marketingowe

Szkolenia marketingowe

Profesjonalne i kompleksowe szkolenia z Marketingu i Social Media Szkolenia prowadzone przez specjalistów w swojej dziedzinie. Jesteśmy praktykami prowadzimy działania Digital Marketingu dla kilkudziesięciu Firm w Polsce i za granicą. Szkolenia Marketing Warszawa prowadzone są przez Ewa Świderska i Krzysztof Krawczuk Przekazujemy Wam tylko praktyczne rozwiązania!

  • Szkolenia Marketing Internetowy
  • Szkolenia Social Media
  • Szkolenie Nowoczesny Marketing
  • Szkolenie Google Ads

Szkolenia marketingowe

Oferta szkoleń marketingowych

Szkolenia Marketing Internetowy

wizerunek firmy

Dowiesz się jak kreować wizerunek Firmy w internecie. Jakie narzędzia wykorzystać. Jak dopasować budżet do rynku. Jak powiązać budżety marketingowe ze sprzedażą.
Będziesz wiedział co się dzieje wokół Twojej marki i jak to wykorzystać. Będziesz potrafił ustalić cele komunikacji. Dowiesz się co wyróżnia Twoją markę i jak to wykorzystać w reklamie. Nauczysz się tworzyć reklamy które sprzedają produkty i usługi. Nauczysz się jakie kanały możesz wykorzystać do reklamowania się. Z jakich narzędzi korzystać do tworzenia grafik i reklam w internecie. Co to jest kreator reklam graficznych. Content marketing szkolenie, pozwoli na budowanie treści, która pracuje na sprzedaż i rozpoznawalność Twojej marki.

Szkolenia social media

marka i klient

Marka i klient to nieustający dialog, zaspokajający potrzeby i oczekiwania konsumentów. Bardzo ważne w sprzedaży produktów są rozwiązania, które pozwalają na szybki i bezpośredni kontakt. Platformy społecznościowe takie jak: Facebook, Instagram, LinkedIn są bardzo dobrymi kanałami dotarcia do potencjalnych odbiorców. Szkolenie prowadzone przez naszych specjalistów pozwoli Państwu dostrzec ten potencjał i go wykorzystać w praktyce.

Dzięki udziałowi w naszym szkoleniu dowiesz się:

  • Jak skutecznie zdobywać nowych fanów, którzy zostaną z Tobą na długo i będą aktywni.
  • Co warto, a czego nie warto publikować w Social Media.
  • Jak zwiększać zaangażowanie.
  • Jak działać na Social Media – na grupach, wydarzeniach czy profilach prywatnych.
  • Jak w praktyce wykorzystać nowości w Social Media.
  • Jaki jest Polski użytkownik mediów społecznościowych- charakterystyka.
  • Jakie są różnice między serwisami społecznościowymi.
  • Zakładanie profili w mediach społecznościowych Fanpage/Instagram/Linkedin/YT.
  • Wprowadzenie do LinkedIn – statystyki, profil prywatny oraz firmowy.
  • Komunikacja na Facebooku/Instagram/Linkedin/YT – jak pisać żeby zdobywać fanów.
  • Zasady publikacji postów na Facebook/Instagram/Linkedin.

Szkolenie Nowoczesny Marketing

zarządzanie marką

Dowiesz się jak zarządzać marką w internecie. Reklama w Internecie – podstawowe pojęcia. Dowiesz się jakie są rodzaje wyszukiwarek i ich możliwości reklamowe. Wyjaśnimy Ci pojęcia: SEM, SEO, PPC . Dowiesz się co to jest Sieć Wyszukiwania, sieć reklamowa Google, Sieć Partnerów Google. Wprowadzimy Cię w świat analityki internetowej. Dowiesz się jak działa Google Analitics. Co to jest współczynnik odrzuceń i jak temu zaradzić. Dowiesz się jak działają serwisy społecznościowe i czym się różnią. Szkolenie Facebook otworzy dodatkowy kanał komunikacji z Twoimi klientami. Poznasz nowe trendy: VOD, video marketing, content marketing, mobile!

Szkolenie Google ads

Reklamy google

Google Ads, to najskuteczniejsza forma reklamy w Internecie. Nasi certyfikowani specjaliści wprowadzą Cię w świat sieci reklamowej Google. Twoja Firma lub produkt pojawi się tam gdzie szukają ją klienci.

Na szkoleniu dowiesz się:

  • Reklama w Internecie – podstawowe pojęcia.
  • Rodzaje wyszukiwarek i ich możliwości reklamowe.
  • Wyniki naturalne (organiczne) i płatne w wynikach wyszukiwania.
  • Wyjaśnienie pojęć: SEM, SEO, PPC, Konwersja, Cele Kampanii.
  • Zmiana Google AdWords w Google Ads.
  • Podstawy Google Ads: funkcje, zalety i możliwości.
  • Rodzaje reklam oraz miejsca gdzie będzie ukazywać się reklama.
  • Sieć Wyszukiwania, sieć reklamowa Google, Sieć Partnerów Google.
  • Jak działają algorytmy wyszukiwarek i ich wpływ na projektowanie stron www i skutecznych komunikatów reklamowych.
  • Podstawowe wskaźniki mierzenia efektywności.
  • Zakładanie i nawigacja po koncie Ads.

Szkolenia marketingowe

Dlaczego warto

Zawsze analizujemy potrzeby grupy i na ich podstawie szykujemy program oraz dedykowane materiały, które pomagają rozwiązać konkretne problemy.

Jesteśmy praktykami – przekazujemy wiedzę zdobytą w codziennej pracy, bez zbędnego teoretyzowania.

Cały czas śledzimy trendy, nowinki, by przekazywać tylko aktualne informacje.

Będziesz miał gotowe do wdrożenia schematy działań, których użyjesz od razu po szkoleniu!

Jesteśmy zawsze dostępni.

Szkolenia marketingowe

Co otrzymasz po szkoleniu

Indywidualne konsultacje

Dyplom

Prezentację

Szkolenia marketingowe

Nasi trenerzy

Ewa Świderska

Specjalista ds. social media, marketingu internetowego oraz dystrybucji.

Założycielka i właścicielka agencji interaktywnej. Urodzona liderka, żona i matka dwóch córek. Kobieta mocno skoncentrowana na realizacji założonych celów, a przy tym „zarażająca” ludzi swoim pozytywnym podejściem do życia.

Swoje doświadczenie zawodowe buduje od ponad 20 lat. Pracowała dla polskich i międzynarodowych koncernów, zajmując stanowiska: Produkt Menadżera, Dyrektora Handlowego oraz Dyrektora Zarządzającego. Lata praktyki przyniosły jej rozległą wiedzę i umiejętności w obszarach takich jak: zarządzanie, marketing, sprzedaż, negocjacje oraz obsługa klienta. Zajmuje się przygotowywaniem i prowadzeniem szkoleń, opracowywaniem i wdrażaniem strategii marketingowych, a także rekrutacją pracowników.

Działając od ponad 7 lat, dostarcza na polski rynek nowoczesne i innowacyjne rozwiązania internetowe. Jej firma to certyfikowany partner Google, w której zatrudnienie znajdują wykwalifikowani specjaliści z dziedziny oprogramowania, Adwords, Social Media, filmu reklamowego, a także marketingu internetowego.

W życiu zawodowym i prywatnym kieruje się dwoma zasadami:

I – Nigdy się nie poddawaj.

II- Pamiętaj o pierwszej.

Prywatnie miłośniczka gier planszowych oraz górskich wycieczek. Chętnie zgłębia tajniki coachingu oraz psychologii sprzedaży, korzystając przy tym ze wsparcia mentora – Mateusza Grzesiaka.

Krzysztof Krawczuk

Współtwórca systemu CRM zgodnego z RODO, oraz systemu DEVELOPRO. Odpowiedzialny za wprowadzanie strategi MIX MARKETING 360, absolwent szkoły trenerów.

Doświadczenie zawodowe zdobywał w polskich i międzynarodowych koncernach, które zapewniło rozległą wiedzę na temat procesów biznesowych, efektywnego rozwoju i zabezpieczeń systemów informatycznych. Posiadacz wszystkich Certyfikatów Google Partners.

Miłośnik Marketingu Internetowego oraz turkusowego zarządzania, uczestnik licznych szkoleń związanych z marketingiem, Mix Mental Arts, psychologią sprzedaży, a także rozwojem. Człowiek czynu, dla którego pozytywne myślenie stanowi główny motor działania. Osoba, dla której nie ma rzeczy niemożliwych, są tylko takie, którym należy nadać realny kształt i sukcesywnie pracować nad ich realizacją.

Prywatnie zwolennik zdrowego stylu życia i pasjonat motocykli.

Chcesz zamówić szkolenie dla swojej firmy?

Napisz do nas

Wyrażając poniższe zgody oświadczam, że podając adres e-mail oraz numer telefonu jestem osobą uprawnioną do ich używania, oraz że zapoznałem/zapoznałam się z Polityką Informacyjną i Polityką Prywatności, oraz że znam przysługujące mi prawa odnośnie RODO. Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Administratora Danych Osobowych, którym jest 4DLight Ewa Świderska, z siedzibą w 94-104 Łódź, ul. Obywatelska 128/152 lok. 7: