+48 790 398 298

Kampanie Reklamowe

OFERTA

Wyślij zapytanie

Jeśli masz pytania związane w naszą ofertą, wyślij do nas wiadomość.

Kategorie: Kampanie Reklamowe

Grupo Lar

Cel:
Zwiększenie sprzedaży mieszkań 4 inwestycji: Przy Woronicza, Grójecka 216, Bliski Tarchomin, Nowe Bielany 2.
Kreacja marki Grupo Lar na rynku warszawskim.

Co zrobiliśmy:
- Nowoczesne strony www inwestycji - System DeveloPro.
- Wizualizacje 3D pokazowych mieszkań.
- Wirtualne Spacery po okolicy inwestycji.
- Graficzna kreacja marki Grupo Lar.
- Sesja zdjęciowa 4 inwestycji.
- Filmy Reklamowe.
- Prowadzenie kmpanii AdWords.
- Prowadzenie Social Media.
- Marketing szeptany
- Optymalizacja strony www.

Media w których zostały wykorzystane realizacje:
- Strony www.
- Kampania AdWords.
- Kampania Yutube.
- Kampania reklamowa Facebook, G+.
- Targi.
- Outdoor.

Realizacje:
http://www.grupolar.pl/
http://www.nowebielany2.com/
http://www.grojecka216.com/
http://www.bliskitarchomin.com/
http://www.przyworonicza.com/
http://www.przyworonicza.com/files/wirtualny-spacer/mieszkanie
http://www.przyworonicza.com/files/wirtualny-spacer/okolica
https://www.facebook.com/GrupoLarPolska/
https://plus.google.com/+Przyworonicza

Kampania Reklamowa dla firmy z branży deweloperskiej

Cel:
Dotarcie do grupy użytkowników poszukujących mieszkania za pośrednictwem internetu. Stworzenie środowiska, w którym kupujący mieszkanie, bedzie mógł zobaczyć w jednym miejscu za pośrednictwem internetu dwie opcje swojego przyszłego mieszkania:
1. Urządzone.
2. Stan Deweloperski.

Co zrobiliśmy:
Przygotowanie platformy 3D, w której za pośrednictwem urządzenia podłączonego do internetu, może zobaczyć wnętrze mieszkania w 3D.
opcje platformy:
- intuicyjne poruszanie się po całym zwizualizowanym mieszkaniu
- możliwość swobodnego oglądania w wybranym miejscu 360º dookoła oraz 180º góra dół
- funkcja, która umożliwia w czasie rzeczywistym przełączyć w dowolnym miejscu widok z wizualizacji na stan deweloperski.

Media w których zostały wykorzystane realizacje:
1. Firmowa strona internetowa.
2. Reklama w internecie.
3. Mailing.
4. Prezentacje na targach branżowych.

Realizacje:

http://www.4dl.pl/Panosfery/Budimex/

 



Czytaj więcej

Kampania reklamowa BTL, ATL

Cel:
1. Budowa Wizerunku Marki jako skutecznego i bezpiecznego rozwiązania dla domu.
2. Dotarcie do grupy docelowej w wieku 35-50 lat.
3. Przełamanie stereotypów na temat systemu inteligentnego domu (cena, technologia, planowanie na etapie budowy, brak specjalistów z dziedziny montażu).

Co zrobiliśmy:
Wykonanie animacji 3D pokazującej możliwości systemu inteligentnego domu, Film reklamowy promujący pakiety startowe, Techniczny Wirtualny Spacer, Wirtualny Katalog, Stand kobieta Cyborg 3D, bilbordy wielkoformatowe.

Media, w których zostały wykorzystane realizacje:
1. Firmowa strona www
2. Kampania w YouTube
3. Kampania w Social Media
4. Internet
5. Telewizja
6. Radio
7. Targi
8. Outdoor
9. E-mailing
10. Urządzenia mobilne



Czytaj więcej

Kreacja marki w internecie

Cel:
1. Poszerzenie wiedzy o dostępnych kolekcjach mebli, ilości salonów.
2. Promocja salonu firmowego.

Co zrobiliśmy:
1. Przygotowanie nowej strony, która spełniła wszystkie kryteria stawienie przez klienta.
2. Przygotowanie oraz zaprogramowanie Wirtualnego Salonu, z funkcjonalnościami ułatwiającymi dostęp do najważniejszych informacji o salonie firmowym.

Media w których zostały wykorzystane realizacje:
1. Internet.
2. Targi branżowe.
3. System dla przedstawicieli handlowych.
4. Social Media.
5. Urządzenia mobilne .

Realizacje:
1. http://www.wirtualnysalonklose.pl/

2.  http://www.klose-meble.pl/



Czytaj więcej

Interaktywny Wirtualny Spacer 3D po wnętrzu szpitala

Cel:
1. Prezentacja Szpitala za pośrednictwem internetu.
2. Możliwość zaprezentowania sal konferencyjnych.

Co zrobiliśmy:
Przygotowanie Interaktywnego Spaceru (Wirtualny Spacer) po wnętrzu szpitala. Prezentacja kluczowych sal operacyjnych nowocześniej infrastruktur.

Media w których zostały wykorzystane realizacje:
1. Strona internetowa.
2. Prezentacje na targach branżowych.

Realizacje:
1. http://www.4dl.pl/Panosfery/Szpitale/Czechoslowacka/



Czytaj więcej

Kracja Marki na lokalnym rynku

Cel:
1. Budowa Wizerunku Marki na lokalnym rynku.
2. Promocja pokoju 3D do aranżacji łazienek.

Co zrobiliśmy:
Wykonanie Filmu Reklamowego  pokazującego możliwości aranżacji łazienki przez pracowników Cermax, Wirtualny Spacer, który pokazuje wszystkie kolekcje salonu. Profesjonalna sesja zdjęciowa salonu.

Media w których zostały wykorzystane realizacje:
1. Firmowa strona www
2. Kampania w YouTube
3. Internet
4. Radio
5. Urządzenia mobilne

Realizacje:

1. https://www.youtube.com/watch?v=TNrUmxK_xU8&feature=youtu.be

2. http://www.4dl.pl/Panosfery/Cermax/CermaxLeszno



Czytaj więcej

Kampania Reklamowa dla Hoteli Historycznych

Cel:
Dotarcie do  użytkowników w internecie. Pokazanie możliwości obiektów bez wychodzenia z domu.

Co zrobiliśmy:
Wykonaliśmy Wirtualne Wycieczki po 5 Hotelach Historycznych: Pałac Wojanów, Folwark Galiny, Dwór Kombornia, Pałac Łochów, Dwór Sieraków.

Media w których zostały wykorzystane realizacje:
1. Internet.
2. Social Media.
3. Aplikacja mobilna.

Realizacje:

1. http://www.4dl.pl/Panosfery/Palac-Galiny

2. http://www.4dl.pl/Panosfery/Palac-Lochow

3. http://www.4dl.pl/Panosfery/Palac-Wojanow

4. http://www.4dl.pl/Panosfery/Dwor-Kombornia

5. http://www.4dl.pl/Panosfery/Dwor-Sierakow



Czytaj więcej