1
17 września 2018
0

Google Signals – jeszcze więcej funkcji w Google Analitycs

Prawidłowa kreacja marki to złożony proces, który wymaga nie tylko odpowiedniego przygotowania kampanii marketingowej, ale i wdrożenia rzetelnych rozwiązań w zakresie analizy reakcji i zachowania odbiorców. Zrozumienie potrzeb klientów daje nam możliwość dostarczania im produktów i usług jakich potrzebują. I tutaj z pomocą po raz kolejny przychodzi Google, dając nam Google Signals.

W lipcu do użytkowników Google Analitycs zaczęły docierać informacje o wdrożeniu nowego narzędzia, które zaktualizuje funkcje Google Analitycs. Celem tego zabiegu jest zwiększenie zakresu raportowania prowadzonych kampanii reklamowych, a także wzmocnienie skuteczności remarketingu. Stało się to w pełni możliwe, dzięki wprowadzeniu funkcji Personalizacji Reklamy, z której użytkownicy Google mogą korzystać dobrowolnie.

Personalizacja Reklamy i Google Signals

Marketing internetowy to wciąż dynamicznie rozwijający się sektor, który wymaga umiejętnego dostosowania się do zmieniających się standardów. Rozwiązania takie jak Personalizacja Reklamy stanowią doskonałe wsparcie dla każdego specjalisty odpowiedzialnego za tworzenie skutecznej reklamy w sieci. Poprzez uruchomienie funkcji Personalizacji Reklamy użytkownicy Google sami wskazują swoje preferencje, a tym samym mogą do nich docierać reklamy tych produktów i usług, które w rzeczywistości stanowią obiekt ich zainteresowania. Mamy więc świetną sytuację dla obu stron. Korzysta na tym zarówno reklamodawca, jak i odbiorca reklamy, który nie jest zasypywany niechcianymi ofertami.

Google Signals pozwala reklamodawcom efektywniej analizować pozyskane informacje o użytkownikach sieci. Poprzez Personalizację Reklamy Google posiada możliwość stworzenia całościowego obrazu interakcji użytkowników z poszczególnymi usługami internetowymi, nawet jeżeli korzystają oni z różnych przeglądarek obsługiwanych na różnych urządzeniach. Przykładowo, Google „widzi” kiedy użytkownicy przeglądają strony internetowe z produktami na swoich smartfonach, a następnie wracają do tych samych adresów wyświetlając je na tablecie lub laptopie, w celu realizacji zakupu. Warto również podkreślić to, że przez wzgląd na znaczną ilość dostarczanych danych w ramach Personalizacji Reklamy, Google umożliwia stworzenie algorytmu zachowań wszystkich użytkowników, którzy korzystają równocześnie z różnych urządzeń.

Podsumowując, Google Signals to nowe narzędzie, które wciąż działa w mocno ograniczonym zakresie. Możemy się jednak spodziewać tego, że Google dołoży wszelkich starań, aby w krótkim czasie jego funkcje zostały rozbudowane w taki sposób, aby zapewniać jeszcze lepsze możliwości analityczne. Sami czekamy na ten moment z niecierpliwością, ponieważ jako agencja interaktywna Łódź oferujemy swoim klientom kompleksową obsługę marketingową, w tym przygotowanie raportów ze skuteczności podejmowanych działań marketingowych. Jeżeli poszukujesz wsparcia doświadczonych specjalistów w zakresie kreowania pozytywnego wizerunku marki, skontaktuj się z nami.

A czy Twoje działania marketingowe docierają do właściwych odbiorców?

Autor tekstu: Krzysztof Krawczuk
Marketing Executive

Google Signals – jeszcze więcej funkcji w Google Analitycs
Oceń usługę!

Podziel się tym wpisem

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Polecane Artykuły

Pixel Facebooka – wyższy…

10 faktów o SEO…

Strona www z szablonu…

  • Kategorie