Celem projektu była kreacja marki na rynku warszawskim i opracowanie strategii sprzedaży w Internecie 5 Inwestycji. Budowanie wizerunku Marki i zwiększenie rozpoznawalności Marki. Pozyskiwanie klientów w Internecie na zakup mieszkań. Przygotowanie klienta do Targów, Eventów, Dni Otwartych. Zaprojektowanie strony głównej GrupoLar i stron www dla wszystkich Inwestycji. Klient chciał zarządzać wszystkimi Inwestycjami przez 1 system CRM. Strony Inwestycji miały być przygotowane pod Wirtualną Rzeczywistość i 3D.
System DeveloPRO, Sotrender, Brand24, Wizytówka na Google, Konto Facebook, Konto Instagram, Konto Linkedin, Kanał YouTube, Konto Google Analytics, Konto Google Ads, Konto Google Search Console, Konto Yandex, Konto HotJat, Wizualizacja 3D, Wirtualny Spacer 3D, Animacja 3D, VR.
3 Inwestycje sprzedane w 100%. IV Inwestycja sprzedana w 98%. V Inwestycja w dniu premiery sprzedane 30% mieszkań. Wszystkie cele zostały zrealizowane. Klient co roku osiąga wzrosty sprzedaży. Zbudowaliśmy strony www zgodnie z najnowszymi wytycznymi Googla z wykorzystaniem Systemu DeveloPro. System został przygotowany do zarządzania sprzedażą 5 Inwestycji i marketingiem. W jednym miejscu są wszystkie niezbędne informacje i funkcje. Do systemu został zaimplementowany CRM RODO, który w prosty sposób zarządza kontaktami i danymi klientów zgodnie z RODO. Dzięki zastosowaniu nowoczesnego systemu zoptymalizowaliśmy w znacznym stopniu koszty kampanii Ads. Wykorzystanie Wirtualnej Rzeczywistości pozwoliło klientom bez wychodzenia z domu obejrzeć wymarzone M. Dzięki temu zwiększyliśmy rozpoznawalność Marki, zwiększyła się sprzedaż i zasięgi w Social Media. Bardzo ważnym elementem w realizacji celu była kreacja graficzna całej Marki. Na bieżąco śledziliśmy trendy i wnioski z raportów, żeby jak najlepiej przygotować komunikaty graficzne.
Podoba Ci się?
Co trzeba zrobić, aby uzyskać podobne efekty? Wystarczy skontaktować się z nami na poniższe dane kontaktowe lub wypełnić formularz kontaktowy. Z chęcią odpowiemy na Twoje pytania!