4




Wirtualna Rzeczywistość wykorzystana jako strategia marketingowa do sprzedaży kolekcji mebli w Internecie

spacery 3d

Zobacz online

Cel projektu

Celem projektu było stworzenie kompleksowego narzędzia w Internecie do sprzedaży mebli Klose. Zwiększenie sprzedaży i rozpoznawalności marki w Internecie. Przygotowanie Wirtualnego Spaceru do wykorzystania na Targi, Eventy, Dni Otwarte i na stronę WWW. Bardzo ważnym elementem było przygotowanie Wirtualnego Spaceru dla Przedstawicieli Handlowych, umożliwiając im sprzedaż kolekcji mebli. Przygotowanie Wirtualnego Spaceru do konkursów na Fanpage klienta. Wirtualny Spacer został tak przygotowany aby korzystać z niego na urządzeniach mobilnych. Przygotowanie szkoleń z VR.

Zakres działań Agencji:

  • Stworzenie narzędzia VR do sprzedaży mebli w Internecie
  • Wirtualny Spacer jako narzędzie do sprzedaży dla Przedstawicieli Handlowych
  • Wirtualny Spacer przygotowany do konkursów w Social Media
  • Sesja zdjęciowa Salonu Pokazowego
  • Obsługa graficzna
  • Aktualizacja Wirtualnego Spaceru

Klose Sp z o o

Kolekcja Mebli Klose Sp z o o, okazała się niezwykle wymagającym Klientem, jednak nawiązany kontakt zaowocował dłuższą współpracą. Zaczęło się jednak od tego, że wpadliśmy na pomysł, by salon meblowy „wysłać” do Klienta, a nie Klienta zapraszać do salonu. Pomysł mógłby wydawać się szalony, gdyby nie możliwości jakie daje Wirtualny Spacer.

Uzyskany efekt

Wzrost Fanów na Fanpage klienta to 275 %. Wzrost ruchu na stronie www to 485%. Przełożyło się to na zwiększenie sprzedaży kolekcji mebli. Uzyskaliśmy informacje jakie kolekcje się podobają i dlaczego. Dało to klientowi ogromną wiedzę przy projektowaniu nowych mebli. Zbudowaliśmy społeczność wokół Marki dzięki zastosowaniu Wirtualnej Rzeczywistości. Klienci bez wychodzenia z domu mogli obejrzeć interesujące kolekcje i sprawdzić w jakim salonie w Polsce są dostępne. Strona www została odpowiednio przygotowana pod Wirtualną Rzeczywistość. Akcja przerosła nasze najśmielsze oczekiwania, dlatego została rozszerzona na inne kraje z którymi współpracuje klient. Narzędzie sprawdziło się też bardzo dobrze przy sprzedaży mebli przez Przedstawicieli Handlowych, którzy do dnia dzisiejszego z niego korzystają.

  • Stworzenie Wirtualnego Spaceru w formie narzędzia sprzedażowego
  • Stworzenie Wirtualnego Spaceru do promocji Marki w Internecie
  • Wzrost liczby Fanów na Fanpage klienta
  • Wzrost liczby użytkowników na stronie www
  • Wzrost sprzedaży kolekcji mebli
  • Dotarcie do klienta w Internecie nowymi technologiami
  • Zbudowanie społeczności wokół Marki
  • Przygotowanie cyklu szkoleń

Sprawdź ofertę

Zapoznaj się z możliwościami.

Podoba Ci się?

Co trzeba zrobić, aby uzyskać podobne efekty? Wystarczy skontaktować się z nami na poniższe dane kontaktowe lub wypełnić formularz kontaktowy. Z chęcią odpowiemy na Twoje pytania!

Obywatelska 128/152/7, Łódź

Wyrażając poniższe zgody oświadczam, że podając adres e-mail oraz numer telefonu jestem osobą uprawnioną do ich używania, oraz że zapoznałem/zapoznałam się z Polityką Informacyjną i Polityką Prywatności, oraz że znam przysługujące mi prawa odnośnie RODO. Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Administratora Danych Osobowych, którym jest 4DLight Ewa Świderska, z siedzibą w 94-104 Łódź, ul. Obywatelska 128/152 lok. 7: